Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Köp Tony Hawk AmericanWasteland om du gillar skatespel. DET ÄR AS KUL OCH ASGRYMT! Det kostar bara 599:- :cool:

Redigerat av Jooki
  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag har burnout 3 takedown.

Det är ett jättekul bilspel med bra grafik och ljud efekter. Man kör race i stan. Ska krocka eller köra snabbt. Det är några saker som går att göra där.

Varför svarar du på ett nästan 2 år gammalt ämne?

Skrivet (redigerat)

Jag har burnout 3 takedown.

Det är ett jättekul bilspel med bra grafik och ljud efekter. Man kör race i stan. Ska krocka eller köra snabbt. Det är några saker som går att göra där.

Varför svarar du på ett nästan 2 år gammalt ämne?

EDIT: det blev nott fel sorry för dubbel

Redigerat av Happyhenke
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Gillar du snowboard-spel ska du köpa SSX-spelen. Jag själv har SSX Tricky och det är ett jättebra spel :cool: Det finns också The Simpsons: Hit & Run. Det är ett (slags) bilspel. Om du vet mycket om Simpsons så har du nog lätt att komma igång på det :D

Gäst trunks_
Skrivet

DRAGONBALLZ BUDOAKI 3 men det har komit ut ett nyare som heter DRAGONBALLZ BUDOKAI TEKNAICHI (SPARKING) OCH DET ÄGER NOG MEST!!

Skrivet

Skulle rekomendera en i varenda Gender (om det är så det stavas)

våld spel: resident evil 4

Pang pang spel : Golden eye

Äventyr: Ratchet and clank gladiator

Bil spel: Need for speed must wanted

• 2 veckor senare...
Skrivet

ja funderar på och köpa ett nytt spel, men vet ente vilket..

vad har ni, å vad rekomenderar ni? ja tycker det e viktigt å köpa rätt, för om man ångrar sig e de lite svårt å få pengarna tibaks..

jag tycker att du ska köpa :D king kong elr :cool: battlefield 2 modern combat :cool: dom ee fett grymma spel

• Skapa ny...