Jooki Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 (redigerat) Köp Tony Hawk AmericanWasteland om du gillar skatespel. DET ÄR AS KUL OCH ASGRYMT! Det kostar bara 599:- :cool: Redigerat 29 November 2005 av Jooki Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Jag har burnout 3 takedown. Det är ett jättekul bilspel med bra grafik och ljud efekter. Man kör race i stan. Ska krocka eller köra snabbt. Det är några saker som går att göra där. Varför svarar du på ett nästan 2 år gammalt ämne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 (redigerat) Jag har burnout 3 takedown. Det är ett jättekul bilspel med bra grafik och ljud efekter. Man kör race i stan. Ska krocka eller köra snabbt. Det är några saker som går att göra där. Varför svarar du på ett nästan 2 år gammalt ämne? EDIT: det blev nott fel sorry för dubbel Redigerat 2 December 2005 av Happyhenke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 December 2005 Rapport Dela Skrivet 2 December 2005 Jag tycker resident evil 4 på PS2, det är **** skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 Gillar du snowboard-spel ska du köpa SSX-spelen. Jag själv har SSX Tricky och det är ett jättebra spel :cool: Det finns också The Simpsons: Hit & Run. Det är ett (slags) bilspel. Om du vet mycket om Simpsons så har du nog lätt att komma igång på det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 12 December 2005 Rapport Dela Skrivet 12 December 2005 GTA San Andreas äger allt :cool: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 DRAGONBALLZ BUDOAKI 3 men det har komit ut ett nyare som heter DRAGONBALLZ BUDOKAI TEKNAICHI (SPARKING) OCH DET ÄGER NOG MEST!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 köp smackdown! vs raw 2006 det äger alla spel i världen tillsammans :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Skulle rekomendera en i varenda Gender (om det är så det stavas) våld spel: resident evil 4 Pang pang spel : Golden eye Äventyr: Ratchet and clank gladiator Bil spel: Need for speed must wanted Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 SSX on tour är årets bästa spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 köp star wars battlefront 2 det är grym action Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ja funderar på och köpa ett nytt spel, men vet ente vilket.. vad har ni, å vad rekomenderar ni? ja tycker det e viktigt å köpa rätt, för om man ångrar sig e de lite svårt å få pengarna tibaks.. jag tycker att du ska köpa :D king kong elr :cool: battlefield 2 modern combat :cool: dom ee fett grymma spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg