Cornificius Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Jag körde wow förut och så men sen tog jag en paus för att det blev lite trögt. Nu har den "pausen" varat sen början av sommaren ochjag börjar tycka att det kanske kan kännas roligt igen. Så min fråga till er är: Tycker ni att jag ska börja köra igen? och i så fall vad tycker ni att jag ska köra som? class och ras menar jag alltså. Sen gärna proffesions till det. Jag vill bara inte köra Rogue och helst inte hunter för att jag körde hunter förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Warlock eller Warrior skulle passa bra för dig om du körde som hunter innan. Speciellt Warlock, du vet ju hur det är och hantera pets osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Kanske Druid eller Shaman? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 ni orkar priest säger jag bara priest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Om du slutat spela, tycker jag inte att du borde börja igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag tycker värkligen du ska börja spela igen :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Gör en mage.. dom är sköna och lätta att levla etc. Om du slutat spela, tycker jag inte att du borde börja igen. varför inte Zhou_Tai? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 15 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 (redigerat) körde druid till 19 typ och dom var rätt roliga, men jag gillar warlocks med, körde även en warlock till 19. Och till Zhou: jag har redan bestämt att jag ska köra. och sen vill jag veta vad ni tycker jag ska vara om jag är druid eller warlock. Föredrar kossorna (Taurens :P ) som druids. men jag vill endå ha lite info om vad som är bra som druid och vad som är bra med warlock. Redigerat 15 November 2006 av FireSeagul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Orc Warrior ska du vara :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 tycker du ska spela igen! warlock är ett bra val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Orc Warrior ska du vara :P Usch =( Dem är så fula som Warlocks, tycker inte dem passar som det. Undead eller Gnome ska du vara om du tänker bli warlock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag körde wow förut och så men sen tog jag en paus för att det blev lite trögt. Nu har den "pausen" varat sen början av sommaren ochjag börjar tycka att det kanske kan kännas roligt igen. Så min fråga till er är: Tycker ni att jag ska börja köra igen? och i så fall vad tycker ni att jag ska köra som? class och ras menar jag alltså. Sen gärna proffesions till det. Jag vill bara inte köra Rogue och helst inte hunter för att jag körde hunter förut. Det är helt upp till dig och din plånbok ;) Jag kör som dvärg paladin,kanske vore något att testa annars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg