Gäst Szellerie Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Hur utvecklar man dom? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jag blev Psyduck... Nu har jag blivit en Golduck. Hur utvecklar man dom jag är mudkip och den ska väl utvecklas i Lv 16 jag är där men den har inte utvecklats PS: köpte spelet igår grymt spel :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 jag är i lvl. 40 typ men jag har inte utvecklats än, men det är typ efetr att man har slagit Rayquaza så ska man gå till Whiscash Pond, något ska man göra där tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 blev cindaqil :) han är på lvl 30 nu men har inte utvecklats <_< vill veta varför <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 cyndaquil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 blev cindaqil :) han är på lvl 30 nu men har inte utvecklats <_< vill veta varför <_< HAde en totodil i 52 men den utveckaldes aldrig :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg