Hoppa till innehåll

Golden Sun

maiden

Rekommendera inlägg

du ska ha en skill som heter douse, sedan åka upp i en virvel och använda den där.

vad du än gör så döda inte den sista virveln som står still i sista rummet innnan utgången, åk med den ist.

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan döda den röda stora virvelstormen hur många gånger som helst ju. :P

Bra ställe att få exp. på och man får en potion varje gång man slagit bossen. Bara att gå ut ur öknen och komma in igen så kommer den tillbaka.

inte den som tar en till stället man får bästa equipen på och man möter deadbeard där nere, han är ungefär i klass med sista bossen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JO, det gör den. -.- Det är bara den stora röda virvelvinden som står still som tar en till Crossbone Isle.

Alla andra virvelvindar tar en bara tillbaka till Suhalla.

Jag har spelat spelet minst 10 ggr om och fått allt som man kan få genom kistor och events, ingen anledning att säga emot. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JO, det gör den. -.- Det är bara den stora röda virvelvinden som står still som tar en till Crossbone Isle.

Alla andra virvelvindar tar en bara tillbaka till Suhalla.

Jag har spelat spelet minst 10 ggr om och fått allt som man kan få genom kistor och events, ingen anledning att säga emot. :huh:

när jag slog ihjäl min ute på ön kom den inte tillbaka, fast kan vart fel på mitt spel med. Köp i thailand förmodligen en piratkopia, funkar inte alls nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt är orginal, köpt i Tv-Spelsbörsen i Sverige, så det är fel på ditt spel. :P

I orginalet så kommer den stora tornadon alltid tillbaka. ;)

hmm, stackars mig :) fast det är ett otroligt roligt spel, jag måste nästan skaffa det igen. har tvåan med

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...