Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Blizzard tar bort xp från mobs så det ända setet att levla är att göra quest melan 60-70 om man får xp från mobs under 60 vet jag ej. Diskutera här Bra eller Dåligt? skriv!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det dära tror jag inte på, för då måste man göra ca 10.000 quest för att komma till lv 65 eller något, så jag säger TOTALT OSANT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det dära tror jag inte på, för då måste man göra ca 10.000 quest för att komma till lv 65 eller något, så jag säger TOTALT OSANT! Det står på den officiela hemsidan och man kanske får mer exp för questen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Om det är sant att man bara kan questa har jag ingen aning om, men ett genomsnittsquest exp är runt 15k exp har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 det tror jag inte på,men om det är så so....so...so helt enkelt dör jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Okej, skicka källan dit där det står! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Nej det är inte sant och det kommer det inte bli. Varför skulle Blizzard göra nåt sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Blizzard är nog inte så "dumma i huvudet"... Och det står inte alls... Och föressten är det ett tag till 1 april... Om det skulle va sant skulle blizzard förlora 9/10 spelare... tror jag? Och isåfall skulle det vara ganska tråkit utan xp från mobs... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Blizzard är nog inte så "dumma i huvudet"... Och det står inte alls... Och föressten är det ett tag till 1 april... Om det skulle va sant skulle blizzard förlora 9/10 spelare... tror jag? Och isåfall skulle det vara ganska tråkit utan xp från mobs... 1 april?! om du menar releasen av BC så är det den 16 januari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Blizzard är nog inte så "dumma i huvudet"... Och det står inte alls... Och föressten är det ett tag till 1 april... Om det skulle va sant skulle blizzard förlora 9/10 spelare... tror jag? Och isåfall skulle det vara ganska tråkit utan xp från mobs... 1april=skojdagen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Det är delvis rätt.. Kan tyvärr inte hitta länken, men det var nåt om att mycket av all xp kommer va från quests, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Blizzard är nog inte så "dumma i huvudet"... Och det står inte alls... Och föressten är det ett tag till 1 april... Om det skulle va sant skulle blizzard förlora 9/10 spelare... tror jag? Och isåfall skulle det vara ganska tråkit utan xp från mobs... Då är det nästan ingen mening med att grinda mobs från 60-70 då måste man ju bara göra quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg