Oddset Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) Alla låtar med Darin. Eller Botten Anna och alla andra av Basshunters låtar. Svårt val. [EDIT] Hej hej Monika - Nick and the family är också ganska störande. Redigerat 16 November 2006 av Oddset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 :meddum: håller med ovanstående talare. Varför har du en smilies som säger att han e dum då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 "Dingadingadingading, I'm a supergirl, dingadingadinga ding, supeeergiirl". Hatar den nåt så fruktansvärt... Den är ju bra ;) Martin Stenmark - Sjumilakliv:jag kommer inte hem ikväll om jag känner mig själv. Vad ska menas med det :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 jambas remix på levan polkka -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 "And she said: Heeyeyey, Wooohoo, owoo!" Om man lyssnar på texten så låter det helt dumt. En tjej kommer fram och börjar gapa "Woooho" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.