Gäst Jagkallassampa Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Ja denna tråd skulle passa i intresse forumet också men.. kollar någon på bandy isåfall vilket lag hejar ni på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Kollar bara på Sveriges matcher B) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag brukar kolla på Villas matcher,kommer därifrån you know B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Jag brukar kolla på Villas matcher,kommer därifrån you know B) va de 2004 eller 2005 vi slog ut er på kvartsfinalen :) hehe vi fick eran daniel andersson C: C: C: (han va inte så bra men på slutet så..) Redigerat 17 November 2006 av Jagkallassampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag kollar inte så ofta men jag brukar titta när Hammarby är i final det är dom jag gillar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag kollar inte så ofta men jag brukar titta när Hammarby är i final det är dom jag gillar :) jag tycker syndom hammarby 5-2 förlorar och sedan blev det 6-2 yey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Villa Lidköping xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Närmasta storklubben är hammarby. HAr doch aldrig sett dem spela. Har bara varit en gång bara tror jag. Det var senaste vm-finalen mellan Sverige och Ryssland när Ryssland vann guld (stod bredvid ryssklacken :P ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Villa Lidköping xD En person med bra smak ser jag :) Kommer du också ifrån trakten eller? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Närmasta storklubben är hammarby. HAr doch aldrig sett dem spela. Har bara varit en gång bara tror jag. Det var senaste vm-finalen mellan Sverige och Ryssland när Ryssland vann guld (stod bredvid ryssklacken :P ). dags att börja kolla på bandy då :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Hehe kanske det ;) Men det blir ju så kallt :P Hehe kanske det ;) Men det blir ju så kallt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 skaffa en inomhushall :) som vi har C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.