purjo Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Jag brukar kolla på Villas matcher,kommer därifrån you know B) jasså..en lidköpingsbo :D Mitt hjärta är ju grönvitt så, Hammarby!Trots att jag inte bor så långt ifrån Lidköping.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 gillar varken att spela innebandy eller att titta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 gillar varken att spela innebandy eller att titta på det. jag tror han menar BANDY INTE INNEBANDY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandytok Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Bandy är juh den bästa sporten som finns juh! :D den äger allt! själv så är juh Boltic de närmsta lag :/ men dom är juh så himla dåliga :angry: hällre att man hejjar på Edsbyn! :D och såklart VAIK i damernas! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) Bandy är juh den bästa sporten som finns juh! :D den äger allt! själv så är juh Boltic de närmsta lag :/ men dom är juh så himla dåliga :angry: hällre att man hejjar på Edsbyn! :D och såklart VAIK i damernas! :D jag kommer från edsbyn bor där spelar hockey i ett annat ställe 5 mil bort såklart hejar man på EDSBYN!!! heja heja heja! O juste boltic spelar i södra gruppen inte norra för att edsbyn är ju bäst det är jobbigt att åka till hockeyträningen 5 mil bort varje gång men det är vi som har innomhusarenan kommer du ( du som bodde i boltic) till matchen på onsdag ? då ska vi vinna ! Redigerat 29 November 2006 av Leekspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.