Gäst Twisted Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Nice;) ska sälja mitt 8-bit om några år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Hur kan man sälja NES eller SNES!??!?!?!??!? :o :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Hur kan man sälja NES eller SNES!??!?!?!??!? :o :angry: kan man alltid undra :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 jag har tom med orginallådan till nes :P de ni Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 hahahahaha jag har 2 8-bit!!!!!! jag kommer bli riiiik!!!!!!!+ en sak så man kan köra 4 spelareoch typ 7-9 handkontroller!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 jag kommer aldrig att jag säljer min n64,kanske bara för jag är sentimital men ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 jag har tom med orginallådan till nes :P de ni Nu blir jag avundsjuk... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Till mars ;) Till mars ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) hahahahaha jag har 2 8-bit!!!!!! jag kommer bli riiiik!!!!!!!+ en sak så man kan köra 4 spelareoch typ 7-9 handkontroller!!!!! om du blir rik så blir jag rikare. 2 sega megadrive, 1 sega megadrive 2, 3 SNES, 3 NES, 2 playstation, 1 Playstation 2 slimm, 1 Gameboy, 2 Gameboy color, 1 Gameboy advance, 1 Sega game gear, 1 PSP, 1 atari (något gammalt), de va lite ur min hylla, + spel givetvis EDIT glömde mitt n64 Redigerat 26 November 2006 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Tro det eller ej men Nintendo 8-bit & Super Nintendo börjar bli antikt och dyrt. Själv sog jag på en internetsida att dom sålde Sega för 3000kr. :) Du kanske inte läste hans inlägg några rader under: Det är inte riktigt antikt men det börjar bli gammalt och det får det att bli dyrare. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Alltså, för att en sak ska bli "antik" så ska den vara minst 100år. Retro kan du kalla det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 21 år är inte så mycket om man tänker efter kanske efter ytterligare 10 år så kan vi snacka intressantare om saken xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg