Dolphin Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag har inte gjort så allvarliga saker, bara klottrat lite på väggarna i diverse klassrum. Men jag har inte gjort något allvarligt bus eller något i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 idag satte jag och en kompis ner en penna i en automatisk pennvässare och lät den sitta där och *vässa sig* i ca 30 min då börja det komma rök från den och den la av helt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) På skolan där jag går har vi nästan inga pennvässare bara några som är helt sönder slagna efter att ha blivit kastade i golvet (MÅNGA GÅNGER). Redigerat 13 December 2006 av Guitar4kings Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.