minwebb Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Hej Jag undear om dom online spel som jag har på min hemsida är bra. Jag vill ha ENDAST sariösa inlägg. Online spelen Dom senaste spelen finns på dom sista sidorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philip_Pokemon_Sapphire Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Ja du dem var bra! kan jag fråga dig hur man gör en egen hemsida? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 he he, bra fråga. Det är mycket man måste lära sig innan man kan göra en hemsida. Först så måste du lära dig HTML och sedan så får du lära dig hur ett FTP pogram funkar. Det finns bra kurser om html på internet men, jag vet inga eftersom att jag håller på att lära mig php. VAd tycker in vad jag skall ha mer för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Hallå? har inget något att säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Ja tyckte att dom var gryma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 tack så mycket! Är det någraspel som saknas eller något och klaga på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Som sagt dem var gryma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Coola spel ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Tack igen. Alltså... är ni säkra på att det inte fattas något? Villket spel var grymmast? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag tycker det inte fattas något det är helt okej! Men du kan ju fortsätta att leta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 väldigt roliga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 dom spelen såg ut som newgrounds spel...ps: är int detta ett inlägg *reklam för personlig vinning* ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg