minwebb Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 nej, jag undrade bara om dom spel som jagvissade var bra. Är det någont konstigt med det? "reklam" mennas att man säger typ: GÅ IN PÅ MIN HEMSIDA!!!!!! Sedan så håller jag på att leta upp spel för fullt. Vet ni några bra spel som jag kan ha på sidan? OBS! inga blip.se spel eftersom jag hatar dom. Fråga inte varför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Någon som kan svara på min fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 dom var bra men jag har redan spelat dom på alla andra sidor dom är klassiker :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 var har du fått dom ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 jaha, okej... då vet jag. drage: Jag har fått många av spelen av en polare till mig. Men jag vill veta vilka spel som skall kunna passa in på hemsidan som ni tycker om. Det kan vara nästan allt från himel och jord. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 är det ingen som vill tycka till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minwebb Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Är det ingen som vill besvar på min fråga?? Om det inte kommer några svar så får jag tack för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Tråd låst: §1.2 - Reklam för personlig vinning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg