Hoppa till innehåll

Dragonball Z: Budokai Tenkaichi ( Broly )

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_
Skrivet

Asså på BUDOKAI 3 finns broly i lila hår när han blir legendarisk super saiyajin och SSJ .. men på budokai tenkaichi har jag bara vunnit BROLY i SSJ .. undrar om han finns i vanlig, svart hår elelr legendarisk ssj .. . nån som vet? isåfall hur får jag han?

Gäst 93alvbjo
Skrivet

lyssna den broly som du möjligen har sett i 3 att man kan vara vanliga broly och bli broly som ssj.

Men det stämmer inte eftersom i de spelet (3) så är man ssj och kan transformera sig till "legendary ssj.

köp DBZ:TCH 2. där kan man vara vanliga ssj och legendary ssj med broly...

Skrivet (redigerat)

lyssna den broly som du möjligen har sett i 3 att man kan vara vanliga broly och bli broly som ssj.

Men det stämmer inte eftersom i de spelet (3) så är man ssj och kan transformera sig till "legendary ssj.

exakt bra svarat 93 alvbjo!!! Men du glömde säga att normail och restricted super saiyen finns inte i DBZ: BT1

Om någon undrar varför Brolys hår blir blått istället för guldigt som de andras så är det för att han har den där ringen på huvudet som Paragus gav honom och det tar ner på hans styrka. Det kallas alltså för Mind controlled super sayien eller restricted super sayien.

Redigerat av rg_fuskare
Gäst trunks_
Skrivet (redigerat)

palla, jag skulle vilja ha BROLY i vanligt med svart hår.. men finns GREAT APE i guld? SSJ ..? har den vanliga great ape o vegeta ape

Redigerat av trunks_
Skrivet

Nej, inte i Tenkaichi 1 i alla fall. I Tenkaichi 2 så finns Great Ape Baby och han är guldig.

• Skapa ny...