Torayami Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Finns här några bågskyttar? Själv är man stolt vais medlem och klubbmästare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Tänk vad mycket konstiga sporter det finns :P Jag visste inte ens att det fanns. Får man ha mycket kul och sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Tänk vad mycket konstiga sporter det finns :P Jag visste inte ens att det fanns. Får man ha mycket kul och sånt eller? Dom skjuter på piltavlor och sånt.Min kompis gick i bågskytte fast ha sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Vet bara en som går på bågskytte. Vet inte om det är kul. Fasy det verkar ganska kul ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 det verkar rätt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 skulle ha börjat för ett tag sen men det fanns ingen klubb nära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Tänk vad mycket konstiga sporter det finns :P Jag visste inte ens att det fanns. Får man ha mycket kul och sånt eller? Man skjuter inte bara på pil tavlor man kan skjuta på 3d figurer också. Och bågskytte är skit kul enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.