Gäst OneDream Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 den andra sidan.. hoppas du vet den vill inte riskera att få en varning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 16 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 jag va på hödsta huset i SA ocg då kom det en polis bil flygande det va konstigt :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Nädu, den går jag inte på! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 När jag och min kompis lirade två player på xbox så var vi efterlysta typ två stjärnor och så åkte vi en polis motor cykel och kraschade vid motrvägen så vi ramla ner till en jätte liten strand typ 5 meter(för gubbarna alltså) båda hadde lite liv kvar och så springer en polis ner för den branta klipan och skjuter ner min kompis och springer upp igen :angry: vi gravade som f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 det hände en rolig bug//// jag och min brosa spelade vi var efterlysta och flög i en dodo så börja planet att låta konstig (som att typ bensinen var slut)så börja planet att sluta köra då hoppade vi ut och min brosa hamnade inuti ett träd så vi fick spränga honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 (redigerat) det hände en rolig bug//// jag och min brosa spelade vi var efterlysta och flög i en dodo så börja planet att låta konstig (som att typ bensinen var slut)så börja planet att sluta köra då hoppade vi ut och min brosa hamnade inuti ett träd så vi fick spränga honom. Planet var antingen skadat eller så ljuger du. Plan (för den delen alla andra fordon också) I San Andreas har ingen möjlighet att sluta fungera om de inte skadas på något sätt. EDIT: Stavfel. Redigerat 20 Mars 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 det hände en rolig bug//// jag och min brosa spelade vi var efterlysta och flög i en dodo så börja planet att låta konstig (som att typ bensinen var slut)så börja planet att sluta köra då hoppade vi ut och min brosa hamnade inuti ett träd så vi fick spränga honom. ok efter som jag hade 6 polis stjärnor så var det nog en hydra som sköt mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 20 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2007 (redigerat) Har ja missförstått det hela här nu?! :blink: om ni ser på namnet : Övernaturliga saker varför kommer ni me buggar?! ska ni int skriva här då?!Olika Buggar?! Redigerat 20 Mars 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Har ja missförstått det hela här nu?! :blink: om ni ser på namnet : Övernaturliga saker varför kommer ni me buggar?! ska ni int skriva här då?!Olika Buggar?! är det inte övernatuligt att hamna inuti ett träd?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 ok, har missförstått det hela :lol: Men idag när ja körde SA,så var jag uppe på mount chiliad nån gång på natten.Plötsligt börjar det lysa på toppen av mount chiliad?!Den stunden varade i ungefär 5 sekunder... Vad var det för någånting?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 det där har hänt för mej också! vet dock inte vad det är... :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Nädu, den går jag inte på! ;) jooo det kom en men jag hade cheats aktiverade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg