Hoppa till innehåll

Övernaturliga Saker.

Gäst vafan

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
  • Svar 70
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När jag och min kompis lirade två player på xbox så var vi efterlysta typ två stjärnor och så åkte vi en polis motor cykel och kraschade vid motrvägen så vi ramla ner till en jätte liten strand typ 5 meter(för gubbarna alltså) båda hadde lite liv kvar och så springer en polis ner för den branta klipan och skjuter ner min kompis och springer upp igen :angry: vi gravade som f*n

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det hände en rolig bug//// jag och min brosa spelade vi var efterlysta och flög i en dodo så börja planet att låta konstig (som att typ bensinen var slut)så börja planet att sluta köra då hoppade vi ut och min brosa hamnade inuti ett träd så vi fick spränga honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det hände en rolig bug//// jag och min brosa spelade vi var efterlysta och flög i en dodo så börja planet att låta konstig (som att typ bensinen var slut)så börja planet att sluta köra då hoppade vi ut och min brosa hamnade inuti ett träd så vi fick spränga honom.

Planet var antingen skadat eller så ljuger du. Plan (för den delen alla andra fordon också) I San Andreas har ingen möjlighet att sluta fungera om de inte skadas på något sätt.

EDIT: Stavfel.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok efter som jag hade 6 polis stjärnor så var det nog en hydra som sköt mig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheTruth

Har ja missförstått det hela här nu?! :blink:

om ni ser på namnet : Övernaturliga saker

varför kommer ni me buggar?!

ska ni int skriva här då?!Olika Buggar?!

Redigerat av TheTruth
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheTruth

ok, har missförstått det hela :lol:

Men idag när ja körde SA,så var jag uppe på mount chiliad nån gång på natten.Plötsligt börjar det lysa på toppen av mount chiliad?!Den stunden varade i ungefär 5 sekunder...

Vad var det för någånting?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...