Gäst sacha Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 vilka hejar ni på i fotbolls em förutom sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Det är la England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Det är la England. jag tycker också dom är bra .men vet du om holland är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Vet inte england kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Nä det vet jag inte, men min pappa är från england därför hejar jag på dom förutom Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Nä det vet jag inte, men min pappa är från england därför hejar jag på dom förutom Sverige. jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Holland är med. Frankrike vinner hela EM (tror jag) Men Sverige trupp ser sugig ut för tillfället..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag hejar inte på sverige i detta em:et för dom har spelat så dåligt! Men jag hejar på ENGLAND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Holland blir starka... likaså Italien :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag trodde att England skulle bli starka, men nu när Sol Cambell är skakdad och Ferdinand avstängd så vet jag inte... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 England Holland Portugal Italien Lettland Danmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.