Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 hur får man upp luckan på snö världern där man ska göra nånting så får man upp luckan??????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Du måste gå ner till ett liten typ som en grind längst ner och sjuta ett uppladdat skott på den och sedan rulla in och scanna en grej. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 vaddå för nån typ vid grinden var ligger grinden. luckan det är ju två stångar som går upp och där är luckan :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Alltså var i snövärlden är du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag är uppe i nån sak man gick upp på snöplattor där man först satte på vattnet där de höjdes sen är det en lilla dör och en som inte går att öppna och en dör man kan spara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag är inte helt säker på om jag vet var du är, har du fixat boost ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 ja och jag har vapnet också jag ska nu in till bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jaha tyvär dit ha rjag nog inte kommit :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 nähe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Men du kanske kan hjälpa mig, jag har precis fått boostball och jag undrar vart jag ska :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag måste tänka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 har du fått det nya vapnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg