mashemoto Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 hej jag har nästan precis börjat spela guild wars och är en Ranger/monk på level8 och har en fågel som husdjur på level 5 ungefär nu. jag vet inte så mycket så jag skulle behöva lite mer erfarna spelare som jag skulle kunna bli mina vänner på guild wars. Och som kanske skulle kunna hjälpa mejj att power levla och som kanske även skulle kunna gje mejj tips på spelet. sen undrar jag oxå vad som menas med en del ord och hur man gjör med en del saker. 1. vad menas med charr hunting 2. hur skickar man saker mellan två characters i från samma account. kommer säkert på mer saker senare. PS. jag söker seriösa spelare som är inne hyfsat ofta. BARA SERIÖSA SVAR I DENNA TRÅDEN!!!! ............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 spelar inte gw men charr hunting låter väl som att döda andra spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 det vet jag att det inte e i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Charr hunting tror jag är typ när man går och letar/dödar en massa charrs (ser ut som varulvar enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Charrs är "monster" i spelet. Så det är att gå och döda monster. Annat namn är farma, då man dödar för det dom bär på (loot) Det med grejerna tror jag att man bara lägger in i banken och loggar in på sin andra gubbe o kollar i banken. Har funkat för mej. Så alla dina karaktärer delar på samma bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 ok thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.