Pelleelle Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 hoppla! XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid00 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Om ni vill veta vilken sjö det var så....Var det siljan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 När jag och mina kompisar stog i trapphuset och spela hela dagarna. sen när vår ena kompis fick läna link kabel av sin kusin så vi bytte mkt och sånt då :P skitkul :D deee vaa tider de assååå. jäklar vad kul vi hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 (redigerat) När jag spelade pokemon dag ut och dag in från 6 år till 9 år -.-' 3 bortkastade år, fast jag hade ju iallafall kul :rolleyes: Grattis jag har blivit #3 MiniFuskare! ;D Synd bara att minifuskare låter fult :/ xD Redigerat 27 November 2006 av reXXirT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 När jag spelade första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 När jag sprang omkring på mitt yellow, inte visste hur man kom in i veridian(stavning?) citys gym, fick pikachu till lv. 50 på den sparningen. XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 när jag fick mitt crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 När jag fångade min första legend! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 när jag klarade warioland 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Mitt bästa minne var när jag klarade Battle Tower på lvl 100 :D Minnen :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Kommer ihåg på silver, mitt första pokemon spel, när jag inte viste hur jag skulle ta mig ut från rummet som man först börjar i x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 hotshot, vad duktig du är :P de va de första jag gjorde på yellow att gå ner ifrån trappan :P mitt första spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg