admin Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Från och med nu till och med fredag kl 21.00 så kommer vi att köra en tävling. Tävlingen går ut på att fixa in personer till forumet och få dem att även skriva nått inlägg eller så. När en person har reggat sig så skall personen skicka ett privat meddelande till användaren fuska där användaren anger, tävling som ämne och som meddelande vem som tipsade honom. t.ex: Ämne: Tävling Meddelande: Jag blev tipsad av admin Vinster: 1:a pris: En användargrupp med forum som gäller i 3 månader 2:a pris: 2000 poäng 3:e pris: 1000 poäng Regler: Ni får inte spamma på andra ställen eller på något sett fixa användare på ett olagligt sätt. Ifall vi märker att falska användare har reggats så kommer ni att kastas ut från tävlingen. Användaren som reggar sig genom er måste även skriva minst 5 inlägg i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ä hä ja fata inte! ä dä ba nya andvendare som får? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Man ska tydligen få andra man känner och så til lforumet, så att dem blir medlem och skriver inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Man ska tydligen få andra man känner och så til lforumet, så att dem blir medlem och skriver inlägg. ja fata NADA endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 det går ut på att den som fixar mest kompisar till sidan vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 menar ni att man ska bli kompis på högst 5 styck ska man klicka på dne där hjärtan som kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 nej du ska försöka få dina kompisar att registrera sej den som har fått flest att gjort det vinner tror jag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 det går ut på att den som fixar mest kompisar till sidan vinner ska ja fixe så andra trycker på blivän mä elle ska ja trycka på bli vän mä elle vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Du ska tipsa någon av dina kompisar te.x i skolan, på jobbet etc. och sedan ska de skriva minst 5 inlägg sedan ska de skicka ett PM till Fuska(Admin?) och den som tipsat flest kompisar vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 men jag fattar inte hur ska admin veta att jag hjälper mina kompisar att registera sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Din kompis ska skicka ett PM till Fuska 8) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 jaha ok det var KLPA som tipsa mig om denna sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg