Pokemon haunter Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Jo, jag kan inte hitta solarbeam i safaris zone. någon som vet vart det kan finnas?? Har varit på andra saidan där man måste ha cykel för att komma förbi. Sen så har jag en fråga till, de här leriga "vattenfallen" de finns i safarizone och route 119. någon som vet hur man tar sig upp för dem? kan man det? ha de gött alla och är mycket tcksam för svar.
Nami Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Leta lite mer. Du måste åka till Mauville och prata med gubben i Cykel affären så frågar han om du vill byta till Mach Bike, gör det så kan du åka mycket snabbare och ta dig upp för såna sanddynor.
Pokemon haunter Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Skrivet 17 November 2006 aha, okej, coolt. måste jag komma upp ifrån den sandynan för att kunna hitta solarbeam?? asså kan du inte berätta vart den finns? frågat alla och letat i alla hörn och osynliga poké bollar men hittar ingenting.
Girafariglove Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Här e en bra tråd om det http://www.fuska.se/forum/Hur_Ni_Four_Alla...Pou-t67056.html
agiyr Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Han frågade VART i safari,jag tror at det är där man tagit sig upp,men det är ingen osyndlig!
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 November 2006 Rapport Skrivet 17 November 2006 Jag hade samma problem.Du måste ha en Pokémon som kan Surf.Sen ska du upp i "sandynan" som du kalla det ja.Sen i det enda "Surfområdet" ska du Surfa nordöst.Där finns Solarbeam. Tips till Carttie:Förklara lite bättre i din Guide så slipper vi såna här frågor.
Pokemon haunter Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Skrivet 17 November 2006 tackar så mkt, creeds to you
Rekommendera inlägg