Hoppa till innehåll

Missingo


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ja, som rubriken lyder. men denna tråden är lite annorlunda. Vad tror ni missingo är förnågot?? Jag tror inte det är en bug elr någon sorts fel i spelet. jag tror det är den gömda starkaste pokemonen av alla istället för mew. Missingo är nog igentligen ingen pokemon. Men jag tror det är som om man skulle hitta en mewtwo sen så kommer en annan legendarisk pokemon fram när man klarat spelet. jag har träffat missingo på Pokemon gul, och det hände efter att jag klarat hela spelet. men om folk träffat missingo innan de klarat av åtminstone elite four så kanske de är ett fel. men man tycker det inte ska finnas något i pokemon gul elr blå/röd. Eftersom pokemon Grön kom ut först av alla spelen. dessa spelen var tidiga ungefär 1995 elr ngt i japan till det gammla gameboy(den gråa). Så det borde ju igentligen inte finnas i pokemon gul/blå och röd om det var en bug. då borde de ha fixat saken. Ha de gött alla!  :D

 

Jag tror att det är ett sårts fel i spelet för att den kan förstöra hela spelet.

Det är många som har klagat på det. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jasså finns Missingo eller hur den nu stavas i Ruby och Sapphire också :o det är väl någon pokemon japanerna har haft fast sedan då amerikanerna översätter spelet eller vad dom nu gör så gick väl något fel med missingo ;)

 

han är lika mycket problem i alla spel men han heter inte misingo i ruby sapphire och emerald han heter ????????????????????? eller bad egg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

asså det var ju en test pokemon från börjar sägs det, men jag tror de ville ha med den i spelet så man har en fortsttning av spelet när det är slut kanske. jag vet inte riktigt men jag tycker att de borde ha tagit bort missingo redan i pokemon Gul. den kom ett år efter röd/blå. sen fanns det grön/blå i japan som var före dessa. om missingo e en bug eller ett fel i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...