Fruktnystan Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 dark_zebra hur kan du vara 5 fuskare när jag bara är nykomling? 1:Vad gör den här frågan i den här tråden? 2:Han har högre fuskarank,därmed högre titel än dej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Ja, som rubriken lyder. men denna tråden är lite annorlunda. Vad tror ni missingo är förnågot?? Jag tror inte det är en bug elr någon sorts fel i spelet. jag tror det är den gömda starkaste pokemonen av alla istället för mew. Missingo är nog igentligen ingen pokemon. Men jag tror det är som om man skulle hitta en mewtwo sen så kommer en annan legendarisk pokemon fram när man klarat spelet. jag har träffat missingo på Pokemon gul, och det hände efter att jag klarat hela spelet. men om folk träffat missingo innan de klarat av åtminstone elite four så kanske de är ett fel. men man tycker det inte ska finnas något i pokemon gul elr blå/röd. Eftersom pokemon Grön kom ut först av alla spelen. dessa spelen var tidiga ungefär 1995 elr ngt i japan till det gammla gameboy(den gråa). Så det borde ju igentligen inte finnas i pokemon gul/blå och röd om det var en bug. då borde de ha fixat saken. Ha de gött alla! :D Jag tror att det är ett sårts fel i spelet för att den kan förstöra hela spelet. Det är många som har klagat på det. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Dom måste ha tagit bort delar av missingo och missat några för ananrs så borde ju inte dom där buggarna/glitcharna bildats ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Som jag redan sagt är inte Missingno ett namn utan det beyder missing number. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jasså finns Missingo eller hur den nu stavas i Ruby och Sapphire också :o det är väl någon pokemon japanerna har haft fast sedan då amerikanerna översätter spelet eller vad dom nu gör så gick väl något fel med missingo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Jasså finns Missingo eller hur den nu stavas i Ruby och Sapphire också :o det är väl någon pokemon japanerna har haft fast sedan då amerikanerna översätter spelet eller vad dom nu gör så gick väl något fel med missingo ;) han är lika mycket problem i alla spel men han heter inte misingo i ruby sapphire och emerald han heter ????????????????????? eller bad egg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xcrash Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 jag har möt honom i cristal precis när jag fångade en shinyn pokeomn se dickte han upp han ser ut som en strek gubbe och det stog shinyn -m- aparead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 hur ville japanerna att den skulle se ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 2 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 asså det var ju en test pokemon från börjar sägs det, men jag tror de ville ha med den i spelet så man har en fortsttning av spelet när det är slut kanske. jag vet inte riktigt men jag tycker att de borde ha tagit bort missingo redan i pokemon Gul. den kom ett år efter röd/blå. sen fanns det grön/blå i japan som var före dessa. om missingo e en bug eller ett fel i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg