💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta Film?

60 svar · startad

Prison Break the movie...

↗ till inlägget

Fire And Ice är väldigt kass.

hehe båda äger ju xd

men den sämsta e väl den nyaste hulken så att säga

21 Nov 2006

The Hulk (nygjord version)

↗ till inlägget

The Hulk (nygjord version)

Samma

↗ till inlägget

Skojar du med mig? Lost In Translation är otroligt bra. Bill Murrays stil är bara för grym.

Får jag inte ha en egen åsikt eller? Om jag hade skojat så hade gjort en smiley efter för att visa det.

Kan man inte säga någonting utan att någon påpekar det man säger eller :wacko:

Sämsta filmen/filmerna jag har sett måste vara:

Vanilla Sky

och

Amelie from Montre

Finns bara inget värre.

kommer inte ihåg vad den hette,men det var några dockor som åker rally.otroligt fult gjord så man mådde illa!!!

↗ till inlägget

Jag kommer nog bli hatad för detta men...

...Matrix

Jag e inte ensam :meddum: Men Matrix e urkass. För att inte tala om alla äckligt romantiska filmer som "You´ve got mail" ect. ect.

22 Nov 2006
↗ till inlägget

Jag vet inte men denna tråd är nog den sämsta tråden någonsin :)

Varför

23 Nov 2006
↗ till inlägget

Alexander med Collin farrel, den är för lång och jäkligt tråkig men längtar bara tills slutet

Ändrar mig till Utvandrarna. En meninglös film som man bara vill somna ifrån

↗ till inlägget

Alexander med Collin farrel, den är för lång och jäkligt tråkig men längtar bara tills slutet

särskillt när man tittar på den i skolan
25 Nov 2006

Min farfar visade mig en film som hette Barnen från Frosmofjället eller nått... Snälla nån, jag var 8!!! Jag fattade inget och snodde en glass ur hans frys ;)

Jag såg en... The Wisher.. Det skulle typ vara läskigt när en gubbe, som såg ut som en av bandmedlemmarna i Kiss, dök upp i ett träd och hade glasbitar som klor typ.. Alla andra säger att den e läskig.. Det är den inte.. Mitt tips: Kolla inte på den, det känns som nålar i ögonen!

Senast ändrad:

The sound of music! Är så himla långtråkig!

Antagligen kommer många att ogilla mig för detta men jag tycker så.

Titanic är en av de drygaste filmerna jag sett. Själva historen är bre eftersom det hänt på riktigt och allt, men jag gillar den ändå inte.

Vanilla Sky är också jätte dålig, jag hann ärligt talat med i handligen och fattade inte ett dugg ._.

Alexander den store är också en dålig film. Det enda som händer är krig, krig och krig nästan ....

Sedan finns det ju massor av andra filmer som är dåliga men orkar inte skriva alla dem.

typ nån tecknad barn film :P

26 Nov 2006

Dr. T och kvinnorna! hahaha

Tracy Beaker är den sämsta film jag sett. Vi ser på den i skolan :zzz:

En barnfilm för 8 år som vi såg i skolan.. Den var såå booring.

BTW: Kommer ej ihåg vad den hette.

varför mobbar ni click den ägde ju fast den var ganska sorglig i slutet, det kanske är det ni menar??? Och vad sa du!!!! finns det en prison break film?!?!?! :blink: Ajja men den film jag hatar mest är the omen den skulle ju vara läskig, det var bara dom dära bilderna som kom i 0,1 sekunder som var ganska läskiga (om nån har settt den så vet ni vad jag pratar om)

27 Nov 2006

Det filmer som klassas usla är alla lika dåliga.

EN dålig film som jag gillar är Herkules filmen med Arnold Schwarzenegger, den är så dålig att den blir riktigt rolig, han kunde inte bra engelska då, så han är dubbad... riktigt dålig gjord dessutom :cool:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in