Gäst Andreasswf Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) Tjenare :) Jag gör just nu en NY flashfilm! Väldigt mycket skillnad jämfört med mina tidigare verk. Här finns ett 30 sekunders långt förtitt på denna väldiga roliga flashfilm som jag skapat. alldeles själv änsålänge. http://media.putfile.com/Its-not-unusual-B...reas-wendelsson OBS OBS!!! GJORT MER!!!!! Redigerat 26 November 2006 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 lol, gamlingen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Säg till när hela filmen kommer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Alltså, hur kan man göra så fruktansvärt bra flashfilmer! Du är min idol B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) ;) Tackar tackar! På tal om det där med gamlingen så.. Han var igentligen inte gammal men bara för det ska jag kanske lägga dit skägg :D Filmen beräknas bli flera minuter lång ^^ Redigerat 18 November 2006 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Härligt,kommer det ta lång tid? Kan inte vänta mycket längre ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Bror på om idéerna flyter eller kommer då och då. Om ni har något tips kan ni säga det här så kommer ni på credits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Älskar han i rullstolen när han tänker smälla till flugan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 de roligasete var han med rullstolen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Vad kul att alla gillar den så mycket :D Men ska inte dolphin komma med sinna kritiker? Föresten så undrar jag om någon kan rösta filmen på en skala 1-10? Och jag vill ha både kritik om vad som var bra och kan bli bättre. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 1. fattar inte det roliga, en rullstols gubbe trillar ner för en trappa.. woho.. lika kul som att få en påle i röven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 (redigerat) Thats the critic! Dezen, vet du något som du skulle villja ha med i filmen? alltså något smått klipp. För jag har idé torka. Sådär nu har jag gjort 2 klipp mer http://media.putfile.com/Its-not-unusual-B...reas-wendelsson Redigerat 26 November 2006 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.