Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hittade den!!!: Bilden är dock ifrån nån gång på våren tror jag,så den är lite mer sliten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jea! Fräsch, vad är det för nån? "Macneil"... ? Inte hört talas om. Rätt stort drev fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag vet,men jag kallar den Bling-Bling machine B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 HAh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 (redigerat) Har en BMX, en haro F4, nån som har tips på bättre framdrev, mitt är så stort och jobbigt!! Några sköna handtag behövs oxå.. TIPS TACK!! Ska nog dra ut o fota me nån kompis imorrn.. om vädret tillåter.. f*n va ja hatar vintern o hösten, går ju inte o BMXa dåå!!! Redigerat 23 November 2006 av pho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Nä, det är sant pho. ----- Detta drev blir sheewkt cleant på en del. http://www.alansbmx.com/images/dk_ic_sprokTB.jpg Finns på Alans BMX. (Annars detta som även är koolt) http://www.alansbmx.com/images/7075_sprocketsTB.jpg Finns också det, på Alans BMX. ----- Dessa grepp har jag, och de får bara bra kritik, och är riktigt sköna! Rekommenderas! Finns på Soul Cycle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Men asså ja hitta en sida som även va svensk www.childstore.com . Där hitta ja ett framdrev, nytt säte o handtag.. allt som ja behöver för tillfället ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 har en mountain bike. tyvärr ingen bild på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 Jag kör street. Min hojj: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) jag kör typ downhill race med polarna , street n jump , och terräng så klart :D Jag har en Active Fire-DH (downhill). Växlarna är Shimano , XtR-serien. ... Har gjort om den lite kolla bilden där nere , det är inte min , den liknar min. Den som är längst ner ... Peace. :kung: Du de var Jävligt feta däck du.... ;) Vad heter dom ska köpa dom till min mini MtB :zzz: Redigerat 3 December 2006 av AkerOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Fett, jag körde ganska mkt bmx innan men har uppehåll nu^^ Jag har lite tänkt på att köpa en Dirt bike istället, problemet e bara att ingen anna kör där jag bor + finns typ ingenstans att köra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) däcken heter Maxxis Hookworm, Dom är bra, Men väger en hel del, Skall du köra street skall du nog köpa Tioga factory, Kenda k-rad eller Maxxis Holy rollers. Redigerat 20 December 2006 av Adio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.