Gäst Leosen Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 E det nån som vet hur man får tre touchsaker, för jag har sett på en reklam på TV och där fanns det tre stycken. Om någon vet hur man får det så, snälla svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Om du menar ens item på touchscreen finns det bara en. Det kan ha varit en tidigare version som blivit ändrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Japp. Kan bara instämma med förra skribent. Är själv den lycklige ägaren till ett ex av spelet, och man kan bara ha en sak på nedre spelskärmen(touchscreen), och det kan vara; En svamp=stor, Eldblomma= Stor mario med skott, Stjärna?, Liten blå svamp= Mini mario, Megasvamp= Megastor mario, kan finnas flera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Japp, jag har också sett det i nån katalog. Men det är en fejkad bild, för det går endast att ha en sak åt gången. PS: Köpte mitt ex för bara 200 i affären.hahh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Ohh, ett riktigt kap mannen. Själv så köpte jag mitt för 300 på Game, men det var ju för typ ett halv år sen sist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 Var du ironisk där elr? Elgiganten firade n¨ånting, så de hade sänkt priset rejält då. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 :ph34r: hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg