maka Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 skriv era bästa pokemon. mina e: Blasiken lv100 regice lv50 registeel lv50 regirock lv50 svampert lv100 skeptile lv100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 (redigerat) mina är nog kyogre 100 swampert 100 groudon 100 rayquaza 100 blaziken 100 sceptile 100 Redigerat 18 November 2006 av kirk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Sciptile blaziken Huntail Mettagross swampert Rayquaza I lv 100. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 pallar inte rabla alla, men har 89stkn i lvl 100, nårra är typ sceptile & rayqaza m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Tar endast 1 pokemon,denna pokemon tar alla,denna pokemon är bäst denna pokemon är....SNORLAX :lol: Men ärligt talat,det är inte många som vinner mot den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Asså,Du är DDD. Det finns många som slår snorlax.Tex:Machamp,kapotops,mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 JAg har lika som Vikazz nåra blaziken,rayquaza,salamence och laatios. :kung: JAg har lika som Vikazz nåra blaziken,rayquaza,salamence och laatios. :kung: JAg har lika som Vikazz nåra blaziken,rayquaza,salamence och laatios. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Asså,Du är DDD. Det finns många som slår snorlax.Tex:Machamp,kapotops,mm Kaputops kan väl inga fighting attacker?Och snorlax kan lära sig nästan vilka attacker som helst,tror att den kan lära sig psychic med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Kapotops kan lära sig sumssion,det var därför jag sa kapotops,nästan inga andra fighting pokemon kan klara av en psycic!Men snorlax klarar bara inte av figthing pokemon!!!Motivering: Snorlax är långsam,och börjar inte mot så värst många pokemon.Fight attackerna träffar med STAB*,det betyder att kraften dubblas.Inte nog med det,en fight typs hga attack får vi inte glömma bort.Men vänta,det finns mer.Snorlax höga deffense kan inte tåla bra attacker.Nu ska serebii och psypokes sammarbeta och jag bevisa att jag har rätt!Här har jag stått in hela motiveringen och låtit datan förklara detta! http://www.psypokes.com/dex/damage.php detta blir en träff!Men vänta,snorlax överlevde :o ! Snorlax tur!http://www.psypokes.com/dex/damage.php Vilken skada!Inte hälften så stark som machamps. Nu är det machamp!http://www.psypokes.com/dex/damage.php Vem vann? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 men snorlax kan lära sig Psychic,också. Och bara för att en pokemon kan slå en annan betyder inte det att den är bättre,det som räknas är ju ifall snorlax med attackerna blablabla,skulle möta alla pokemon så skulle snorlax klara av fler än vad machamp skulle ha gjort eftersom att snorlax kan lära sig nästan alla typer av attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 De flesta pokemon vinner över snorlax,då han har så dåligt speed,han kan inte slå en enda fight pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 speed är inte allt vet du väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg