Brongatonga Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Kasst. Nu menar jag allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 är du tokig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 spelet i sig är väl grymt bra men de är ju helt klart för kort...grafiken är ju grym, kontrollerna är bra...men AI:n är väl inte allt för bra kanske kunde varit bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Tycker AIn är riktigt grym. Iaf på de två svårare nivåerna. Fast jag spelar inte så mycket sp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 det e najsiga effekter på spelet..! typ när man e nära o skjuter på AIn (lr ngn på live/splitscreen) med en shot gun o dom sprängs det e najs..lr snpira huvvet..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Gillar spelet, men som många nämnt är singleplayerläget lite väl kort och fattigt på bossar (om jag inte minns fel så finns det ungefär 6 varav 3 är Berzerkers). Redigerat 2 Januari 2007 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 jag vet. men det e jäkligt roligt på Insiane! då blir det lite svårare att klara av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.