sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Var inte det spamning? Men vad står PAL för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 26 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 jag vet inte men på en del spel kan man göra mer saker på pal version tex på ssbm kan man bara få sonic & tails på pal versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Förresten, vad är en PAL-version, vad är Pal överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 På mitt står det PAL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Onödigt va? Eller? Men du, vad står pal för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Förresten, vad är en PAL-version, vad är Pal överhuvudtaget? PAL är den version av spel som släpps i europa de finns tex en verion i japan och en annan i USA ja vet inte riktigt vad PAL står för (om de nu står för nått) föresten smile de va den japanska verionen som man konde få tails och sonic på :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det var PAL man inte kunde få som på.(eller kanske) PAL...Produkt Are Limited kanske hihi. På min står det #£%@ nåt sånt på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det var PAL man inte kunde få som på.(eller kanske) PAL...Produkt Are Limited kanske hihi. På min står det #£%@ nåt sånt på. jo hehe då skulle dom europeèska spelen inte funnits så länge till :wink: föresten skrev ja ju att de inte va PAL utan den japanska verionen som man kunde få dom på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 mm asso förstår inte så bra nu min data fick virus i 3 dagar kan någon förklara deta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 vi pratar om PAL här :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 aha ni mennar pal versionen tillexempel så står de pal på mitt melee fodral (tack för förklaringen) :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 ka menar att PAL är den europeèska versionen av ALLA spel det är inte säkert att den skiljer sig från alla dom andra versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg