Gäst poja2000 Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 asså hur fungerar den där grejen det stårn du får 25 poäng av räntan men sen när jag tar ut alla pengarna så får jag inte 25 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Jag fattar inte ett ord vad du säger :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Han menar på banken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag undrar också det! det står inkassera ränta men om man trycker där så händer inget och sen kan man köpa en sak i affären som det står att höj räntan med 2% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Höj räntan med 1 % står det. Jaja, vet egentligen heller inte vad inkassera räntan är för nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det går ju inte man kanske måste ta ut räntan det första man gör på fuska så är det på någon annan sida :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.