isMaNnen Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Hejsan. jag fråga en kompis och läste en faq vad jag ska göra.. gjort allt som står dära.. gått till alla städer i questen allies of bruma.. sen så sa han och faqen att man skulle prata med countnessNarina Carvin i bruma.. men jag kan inte prata om det! hon vill bara ha sin j*vla madstone!! :angry: Hur ska jag göra!?! 100fm till den som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Finns det inte en quest för prästen Martin som man ska göra? så öppnas den stora oblivion gaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Läs mitt PM.Det nya och det gamla. Om du har kvar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.