FuskaNu Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Mitt favo djur är elefanten :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag gillar alla djur precis lika mycket på det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag gillar alla djur precis lika mycket på det spelet. Samma här :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 hehe t-rex helt klart (fett kul att bussa en t-rex på besökarna=P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 jag tycker pingvinerna deet är coolt att dom spöar noshörningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 hmm, jag gillar många! Men MANDRILLERNA FTW!!! Och darkdevil, har du laddat ner dino danger tillägget till zoo 2? har jag :) Kostar bara 50 spänn. fast man får bara 4 dinos... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag tycker nog att krokodilen är coolast!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 hmm, jag gillar många! Men MANDRILLERNA FTW!!! Och darkdevil, har du laddat ner dino danger tillägget till zoo 2? har jag :) Kostar bara 50 spänn. fast man får bara 4 dinos... :( nope jag har inte ens nått zoo tycoon spel :lol: (jag har spelat det hemma hos en annan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grom card Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 jag tycker att Etiopisk varg är coolast för det är grymt med ungarna hur dom kommer ocg varg honnan föder 2 åt gången :cool: :medieval: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Jag gillar alla djur på spelet men om jag måste välja så är det krokodilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.