NightMaker Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Ja, Det kända hjulet. Många börjar fråga vad hjulet är bra till. Och det ska jag förklara nu, så vi sliper en massa trådar om samma saker... Hjulet Hjulet är egentligen ett sammlar object som fuska.se har ordnat Men nu till det som många undrar över ''Vad är hjulet bra till?'' Ja somsagt hjulet är ett sammlar object, Ja man köper dom först i affären för ''10 fuska-mynt styck'' (Du hittar affären högst uppe på sidan under forum och längst till höger), Och vissa sparar dom dom hära hjulen och vissa säljer dom för ''100-1000 fuska-mynt'' i fuska mynt forumet Varför säljer man dom så dyrt? Man säljer dom dyrt för att dom är så extremt sällsynta, Det kommer bara ut några stycken var 2-3vecka i affären det är därför man ordnar akutioner i Fuska mynt forumet, Och dom som sammlar på Hjulen ger ju till och med runt 100-1000 Fuska mynt för ett enda hjul. Visa säljer dom inte, Visa sammlare sparar dom till dom har runt 15-20st och sen säljer dom hjulen i små hjul packet Tex: Hej, jag vill sälja 25 st hjul Hjul packet 1: 5 Hjul (får ni för 2000fm) Hjul packet 2: 10 Hjul (får ni för 5000fm) Hjul packet 3: 10 Hjul (får ni för 5000fm) Och visa säljer dom en efter en. Och minsta höjning är 10fm Tex: Hej nu är det dags för hjul en akution med 1 hjul Start bud: 200fm Och så bjuder en massa medlemar en massa massa fm för hjulet, Det kan tillochmed komma upp till 1000fm, Och sen sejer han som har ordnat akutionen. Tex: AKUTIONEN SLUT! Vinnare (medlemsnamn) som bjöd 1000fm Grattis jag skickar hjulet nu och så skickar du fmen. Och för att skicka Fuska mynt eller hjulet så ska man gå in på forum/affär/''skicka fuskamynt'' Eller ''Skicka föremål'' Och skicka till den användare du köpte hjulet av/sålde hjulet till <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< KOMMENTERA GÄRNA DENNA GUIDE >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Redigerat 21 November 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Tack! Nu slipper alla kids fråga sönder fuska.se! Jag älskar dig. <3 *Sniffa LIM* ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Tack! Nu slipper alla kids fråga sönder fuska.se! Jag älskar dig. <3 *Sniffa LIM* ;) Tack för det, Jobbade hårt med den :D Några fler kommentarer :) Redigerat 19 November 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det finns redan en klistrad tråd om detta i fuskamynt forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 19 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Det finns redan en klistrad tråd om detta i fuskamynt forumet. Gör det? Oj det gjorde det :D men iallafall det är ju här alla frågorna ställs ^^ Några fler kommentarer? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Aarå, finfint! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
busa Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Tack! Nu slipper alla kids fråga sönder fuska.se! Jag älskar dig. <3 *Sniffa LIM* ;) Du menar gillar inte älskar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 busa det är inte direkt superseriöst forum vad det gäller sånt ;p iaf donkykong du stavade fel på gärna det står gjärna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Det finns redan en klistrad tråd om detta i fuskamynt forumet. Men om moderatorerna ansåg att det hade varit bättre att klistra tråden i fuska.se fourmet så hade dom ju gjort det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Finns det inte redan en sån här guide i fuskamynt forume? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Finns det inte redan en sån här guide i fuskamynt forume? Jo,om du hade läst i de 10 inläggen som finns så hade du sett att jag hade påpekat det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Ja, Det kända hjulet. Många börjar fråga vad hjulet är bra till. Och det ska jag förklara nu, så vi sliper en massa trådar om samma saker... Hjulet Hjulet är egentligen ett sammlar object som fuska.se har ordnat Men nu till det som många undrar över ''Vad är hjulet bra till?'' Ja somsagt hjulet är ett sammlar object, Ja man köper dom först i affären för ''10 fuska-mynt styck'' (Du hittar affären högst uppe på sidan under forum och längst till höger), Och vissa sparar dom dom hära hjulen och vissa säljer dom för ''100-1000 fuska-mynt'' i fuska mynt forumet Varför säljer man dom så dyrt? Man säljer dom dyrt för att dom är så extremt sällsynta, Det kommer bara ut några stycken var 2-3vecka i affären det är därför man ordnar akutioner i Fuska mynt forumet, Och dom som sammlar på Hjulen ger ju till och med runt 100-1000 Fuska mynt för ett enda hjul. Visa säljer dom inte, Visa sammlare sparar dom till dom har runt 15-20st och sen säljer dom hjulen i små hjul packet Tex: Hej, jag vill sälja 25 st hjul Hjul packet 1: 5 Hjul (får ni för 2000fm) Hjul packet 2: 10 Hjul (får ni för 5000fm) Hjul packet 3: 10 Hjul (får ni för 5000fm) Och visa säljer dom en efter en. Och minsta höjning är 10fm Tex: Hej nu är det dags för hjul en akution med 1 hjul Start bud: 200fm Och så bjuder en massa medlemar en massa massa fm för hjulet, Det kan tillochmed komma upp till 1000fm, Och sen sejer han som har ordnat akutionen. Tex: AKUTIONEN SLUT! Vinnare (medlemsnamn) som bjöd 1000fm Grattis jag skickar hjulet nu och så skickar du fmen. Och för att skicka Fuska mynt eller hjulet så ska man gå in på forum/affär/''skicka fuskamynt'' Eller ''Skicka föremål'' Och skicka till den användare du köpte hjulet av/sålde hjulet till <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< KOMMENTERA GÄRNA DENNA GUIDE >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Det ska stå Vänster va...? fast bra guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.