Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Vilket PC-spel tycker du är mest verklighetstroget, med ljud och grafik och dylikt? Har inte spelat så värst många, men det måste nog vara F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 hmmm..måste nog vara Red Orchestra, men de e inge kul spel för de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Okaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Counter-Strike Source tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jao, det är rätt bra grafik i det, men det slår inte fear. ;) Vi får se hur Halo 3 blir. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Halo 3 kommer nog att bli en stor succé tror jag :) Och jag kommer att få det så då kan jag ju jämnföra med Source ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Dark messiah har hyfsad grafik, Gears of war också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 cs source tycker jag har bra ljud och grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jo, det blir kul att se spelaffärerna stormas, då Halo 3 kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 HL2 har otrolig fysikmotor, men inget av det som finns i det känns verkligt. Iallafall inte i detta millenium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Nja, det är lite framtiden... Om det är Halo 2 du syftar på. :) Oj, såg att det var HalfLife 2 du menade. Det har jag inte spelat, tyvärr. :( Redigerat 19 November 2006 av Forsman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Pac-man :visslar: nej men jag tycker typ att det är nwn 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.