wilmerx.tk Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Auktioner på Tradera Ni som har auktioner på Tradera och som ni tipsar kan ni ju skriva upp här. Mina auktioner: 4 beyblade´s med tillbehör Över 800 Pokémon kort Safari bil med tillbehör En massa olika saker Massor av olika leksaker En Skelett-dräkt med en kniv med ljud och två masker Hulken dräkt med två masker And 1 Streetball till ps2 Tipsade auktioner: Hitman Blood money-PS2 SPLINTER CELL CHAOS THEORY till PS2 NYTT !! Redigerat 19 November 2006 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) Har ingen aktion pågående själv men hittar ni nån "billigare" videokamera (allt över vhs-c. Från s-vhs till dv) så tipsa mig gärna (filmkameror får ni gärna tipsa mig om också, alltså super8 och uppåt). Just ja, http://www.tradera.com/auction/Mobiltelefo...le/aid_35605617 Redigerat 19 November 2006 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Auktioner på Tradera Då är det dags för mig att rensa i hyllan igen. Nu har jag lagt upp lite till! Mina auktioner: McDonalds Stuff, t.ex. Bortspolad Tipsade auktioner: Splinter cell Double Agent - Endast 69 kronor!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) Nu har jag ännu fler auktioner som ni gärna får bjuda på. Denna gången många spel. Mina auktioner: Peter Jackson´s King Kong - The Game The Sims och The Sims Bustin´ Out Mission: Impossible - Operation Surma Hotel Giant och en demo av Dollar Dave Mirra freestyle BMX 2 Spider-Man - The Game Sim City 4 Rush Hour - Expansion Pack Tipsade Auktioner: Prison Break hela säsong 1 LOST hela säsong 1 Redigerat 6 Juni 2007 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Tror vi flyttar till allmänt istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.