Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Jag kan inte hitta Latios.Hur ska jag göra?Vad ska jag använda för boll?
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Det vet du redan,timer ball,använd wobufett.Den kan ju vara var som helst.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Jag andvänder Sudowoodo i stället för Wobbufet.Timer Ball?Jag har ju Rayquaza,Kyogre och Grondon! Jag har prövat Repel och Sweet Scent men det fungerar inte.
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Så du ska int eanvända timer ball för att du har de 3? Latios är på en route,varje gång DU kommer till en ny stad/route/hus/skog/grotta o.s.v så förflyttas latios.Om du är i samma route som honom möter du honom ganska fort!
Gäst kameo Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Jag andvänder Sudowoodo i stället för Wobbufet.Timer Ball?Jag har ju Rayquaza,Kyogre och Grondon! Jag har prövat Repel och Sweet Scent men det fungerar inte. det är då klart att det inte funkar.De ljuger :cry:
Pokemon haunter Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 appropå att fånga sällsynta pokemon, hur får man tag på masterball för att kunna fånga latios? jag mötte honom engång utanför mossdeep staden men han flydde rätt fort och jag hade ingen bra pokeboll!!
agiyr Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 PM:a mig om du har frågor! Dark Zeebra,har du inte din Master ball kvar?? I så fall.Använd den och leta som tusan!
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Så du ska int eanvända timer ball för att du har de 3? Latios är på en route,varje gång DU kommer till en ny stad/route/hus/skog/grotta o.s.v så förflyttas latios.Om du är i samma route som honom möter du honom ganska fort! Säger du så.Då är det bäst och leta vid första routen.
Jeppz0r Skrivet 20 November 2006 Rapport Skrivet 20 November 2006 Ett tips är att använda master ball elr använda en tex golbat elr nåt med Mean lock som gör så pokemon inte kan fly .. Eftersom golbaten måste attackera först sätter du en quick claw på golbaten så den börjar :) :student:
HotShot Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Jag andvänder Sudowoodo i stället för Wobbufet.Timer Ball?Jag har ju Rayquaza,Kyogre och Grondon! Jag har prövat Repel och Sweet Scent men det fungerar inte. De funkar visst o.O
Gäst kameo Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 De funkar visst oro <{POST_SNAPBACK}> nej det funkar inte jag har gjort det i flera timmar men ingen latias :visslar:
agiyr Skrivet 21 November 2006 Rapport Skrivet 21 November 2006 Jag andvänder Sudowoodo i stället för Wobbufet.Timer Ball?Jag har ju Rayquaza,Kyogre och Grondon! Jag har prövat Repel och Sweet Scent men det fungerar inte. HotShot,bad snackar du om? Självklart ökas int chansen att möta han om man använder reper och sweet scent!
Rekommendera inlägg