AikidoMaster Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 (redigerat) jag har fått gorons mask och ska gå in i snö templet men när jag går på bron är det en som blåser ner mig hela tiden. det enda jag vet är att man ska ha en låt snälla berätta hur man får den låten :visslar: Redigerat 19 November 2006 av theWorm
Kuzune Skrivet 19 November 2006 Rapport Skrivet 19 November 2006 Goron Lullaby är i två delar och du får bara en del av den åt gången. Goron Lullaby Del 1: 1. Först måste du ha varit i Goron Shrine och pratat med baby-goronen längst upp. (Goron Shrine kommer är ingången i början av Goron Village, som du öppnar genom att göra en pound framför, som Goron-Link) 2. Gå till grottan där du träffade Darmani. 3. I grottan, ta på Goron Mask och dra bak stenen som är mitt i rummet, så kommer det ut varmt vatten. 4. Ta vattnet i en flaska. 5. Gå till stället innan Goron Village, där det är två öar. 6. Var Goron Link och gå runt och slå sönder dem stora snöbollarna runt öarna. 7. I en av dem så hittar du en goron i ett isblock. Tina upp honom och prata med honom. Han kommer då lära dig Goron Lullaby, men du får bara halva, eftersom han glömt bort resten. Goron Lullaby Del 2: 1. Gå till Goron Village, in i Goron Shrine igen. 2. Spela Goron Lullaby för baby-goronen, så lär hon dig resten av sången (och somnar sen) Nu kan du spela Goron Lullaby för den stora goronen i Snowhead, så somnar den och du kan gå förbi.
AikidoMaster Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Skrivet 20 November 2006 sjysst kunde inte komma på det själv :cool:
Rekommendera inlägg