Gäst Hulk746 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 När jag ska lägga in en film i Sony Vegas så får jag bara fram ljudet i filmen. Måste jag installera xvid codec för Sony Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Är det en Xvid-film du har vet jag inte om du kan importera den, du får nog konvertera till mpeg4 eller dv eller liknande innan. Men du kan väl prova installera någon codec då, men tveksamt om det kommer funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Funkar det bara med Divx? För alla filmer jag har är Xvid. Och det funkar inte för jag har redan en Xvid codec. Finns det något gratis programt att konvertera med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.