Arbiter Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag bara undrade om nfs carbon är bra, för ja hade tänkt att köpa det. Så, är det de? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 det äger alla spel har testat hos kompis det var sviin kul köööp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 20 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 ok låter bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
k3lly Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 jag har kört nfsu1 nfsu2 nfsmw och nu har jag även nfs carboon och de e tyvärr de sämsta av spelen :( jag har kört nfsu1 nfsu2 nfsmw och nu har jag även nfs carboon och de e tyvärr de sämsta av spelen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 jag tycker NFS Carbon är det roligaste av dom..=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marre2 Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Någon som vet var man skriver in fusken till carbon på xbox? det börjar bli lite svårt :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Jag vet inte var man skriver in fusken men spelet är grymt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 finns nfs carbon till vanlig xbox?...jag har trott att den bara finns till 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Det kom till: XBOX,NGC,NDS,GBA,PS2 och Xbox 360 Rätta mig om jag har fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wasabi Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Tyvärr så suger det, för lätt att klara av. Sen så har vi det att det liknar Most Wanted för mycket, och det spelet förstörde hela Need for speed serien. NFSU2 är det sista bra spelet som gjordes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Det kom till: XBOX,NGC,NDS,GBA,PS2 och Xbox 360 Rätta mig om jag har fel psp också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 LoL det är vanligt att spel blir svårare ju längre man kommer, därför ska man inte fuska för då visar man bara att direkt när det blir svårt tar man fram fusken och vips du är odödlig. NFS carbon är ju bra, nån som kan säga VARFÖR det är dåligt itället för bara "det är dåligt". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg