DynamitPer Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Har brännt Gta san andreas och skulle prova det, När jag startade spelet gick jag så att jag kunde starta spelet men det enda som händer är att det börjar loada men sedan så kommer jag tillbaka till start menyn för xboxet vad kan det bero på??? Kan det va att jag måste lägga in det på hårddisken. De andra spelen jag har brännt fungerar utan problem med skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 vet inte det är inget sånt problem på mitt xbox kanske repig skiva?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 kanske är skivan repig,eller så är det något annat fel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Det är bara vissa skivmärken som fungerar på Xbox. T.ex. Memorex har ALDRIG fungerat för mig. Däremot har TDK och Premium varit riktigt bra. Så testa att bränna ut spelet på ett annat skivmärke så fungerat det nog fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 om du har chip elevotion II eller nu va det heter så går det bara när an startar xboxet me skivan i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 om du har chip elevotion II eller nu va det heter så går det bara när an startar xboxet me skivan i Jag har evelotion V får prova och se ifall det fungerar med skivan i naä jag startar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Det finns väl inget chip som heter Evolution (Stavning. :() II/V? Ni menar väl Dashboard? Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 22 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 Det finns väl inget chip som heter Evolution (Stavning. :() II/V? Ni menar väl Dashboard? Eller? Det finns många olika chip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 22 November 2006 Rapport Dela Skrivet 22 November 2006 brände du på dvd skiva? i så fall kanske du har för lite minne. (du har väll chippat xbox?! annars går det ej) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 25 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 brände du på dvd skiva? i så fall kanske du har för lite minne. (du har väll chippat xbox?! annars går det ej) jo jag har chippat xbox jag brände det på en dvd-skiva. jag vet att man måste ha ett chippat xbox för att kunna spela brända spel det står längre upp i forumet här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 För att kunna spela måste du ha i skivan innan du har startat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DynamitPer Skrivet 29 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 För att kunna spela måste du ha i skivan innan du har startat det Jag har provat det med men det fungerar inte iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg