Hoppa till innehåll

Tatuering


tHOORd
 Dela

Rekommendera inlägg

Förra tråden har fuckat ur ser jag, tar det igen..

 

 

Jag ska tatuera mig så småningom, letar efter ett motiv just nu. Jag ska tatuera ena sidan av magen, ganska stort. Det jag skulle behöva hjälp med är motivet, tänkte rita ett själv men då jag inte blir nöjd med något jag själv har gjort så är det ganska dumt.

 

Motivet ska vara en tecknade figur, tänk er Jack Skellington eller Deady The Evil Teddy

 

http://mail.projekt.com/Lists/projektlist/...68.1.100%5D.1.3

 

Något i den stilen. Ni som har lust att hjälpa mig kan posta bilder på tecknade karaktärer som är tecknade i ungefär samma stil. Dvs snällt/elakt. Deady är ett bra exempel, en teddybjörn är snäll, men deady är ond.

 

Någon som hajar vilken stil jag är ute efter?;>.. Posta på bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förra tråden har fuckat ur ser jag, tar det igen..

 

 

Jag ska tatuera mig så småningom, letar efter ett motiv just nu. Jag ska tatuera ena sidan av magen, ganska stort. Det jag skulle behöva hjälp med är motivet, tänkte rita ett själv men då jag inte blir nöjd med något jag själv har gjort så är det ganska dumt.

 

Motivet ska vara en tecknade figur, tänk er Jack Skellington eller Deady The Evil Teddy

 

http://mail.projekt.com/Lists/projektlist/...68.1.100%5D.1.3

 

Något i den stilen. Ni som har lust att hjälpa mig kan posta bilder på tecknade karaktärer som är tecknade i ungefär samma stil. Dvs snällt/elakt. Deady är ett bra exempel, en teddybjörn är snäll, men deady är ond.

 

Någon som hajar vilken stil jag är ute efter?;>.. Posta på bara.

 

Ta min avatar!

 

Jag älskar den bilden, plus att den finns i stooooort format och endast har en färg, Svart! Säg till mig om nån vill ha originalbilden :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...