Hoppa till innehåll

Fjärrkontrollen Till Wii Farlig?


Gäst Moberg

Rekommendera inlägg

  • Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ok för det första detta kommer aldrig att hända i sverige för dom upptäckte det i japan först och sen i amerika och det var innan den kom till euoropa så hant dom precis att ändra det för dom gjorde bandet tjockare så detta kommer aldrig hände er som har wii :gitarr: :gitarr: :gitarr:

 

 

 

 

kom med i min tävling gå in på min press och läs mer ni kan vinna 100 fuskamynt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok för det första detta kommer aldrig att hända i sverige för dom upptäckte det i japan först och sen i amerika och det var innan den kom till euoropa så hant dom precis att ändra det för dom gjorde bandet tjockare så detta kommer aldrig hände er som har wii :gitarr:  :gitarr:  :gitarr:

 

 

 

 

kom med i min tävling gå in på min press och läs mer ni kan vinna 100 fuskamynt

 

Finns många som inte använder rämmen, i en tidning där dom recenserade wii va det ett kort på en som spellade utan rämm. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://nexgenwars.com/images/wii_forum2.jpg

Wii har sållt lite över en halv miljon & detta har raporterats 2 gånger & kanske några fall vi inte känner till så det är 1 på 100,000 att detta händer :P

 

 

2 gånger? lol... jag har sett massa personer på typ olika sidor som det har hänt för och dem flesta tog nog inte tid och gjorde en film och allt om det! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man normal och gör precis som man ska med kontrollerna så kan detta inte hända...

Handleds remmen ska sitta åt ordenligt och man måste hålla i kontrollen ordentligt, man kan inte misslyckas liksom -___- och för tusan att det händer i USA är väl inte så konstigt? det händer en som är skum och inte vet hur man håller ordentligt om saker och sedan har de hittat något de kan klaga över och stämma Nintendo pågrund av -___-

 

Så slutsatsen för mig är att bara man gör rätt så kan detta inte hända!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var några som stämde nintendo för att dom kastat ut fjärrkontrollen genom fönstret när dom skull fiska.XD

 

Herrej*vlar. Den e ju en mördar leksak.

Såg den där youtube videon då han kastar den rakt in i väggen. Asså egentligen ska nintendo få dela ut förstärkta band....

 

Dom som säljs nu har förstärkta band.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur f*n lyckas man?! jag satt och fiskade i Zelda utan strapen skit länge och inte kastar jag in någon kontroll i väggen...

 

Min slutsats för detta förblir att Amerikanare är störda som inte fattar hur man använder kontrollen ordentligt och att strapen är bra som den är nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...