Hoppa till innehåll

Fjärrkontrollen Till Wii Farlig?

Gäst Moberg

Rekommendera inlägg

Själva kontrollen är ju inte farlig i sej men risken höjs betydligt om man får för sej att kasta ut den genom ett fönster eller gå runt och slå sönder krukor.

(och när min bror ska "skruva" på bowling, det är ju bara att vrida armen lite, jag stog brevid honom och han slår mej i magen med remoten och säger att han råkade och bara skull skruva)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 66
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1. folk måste lära sig att inte stå nära när nån annan svingar och har sig, du ställer ig väl exempelvis inte framför någon på en Tennis bana? -__-

2. Den som svingar måste lära sig att inte svinga den som en j*vla idiot

3. Amerikanare måste lära sig att strapen inte är dålig utan att det är de som inte använder kontrollen som man ska...

Anyway...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. folk måste lära sig att inte stå nära när nån annan svingar och har sig, du ställer ig väl exempelvis inte framför någon på en Tennis bana? -__-

2. Den som svingar måste lära sig att inte svinga den som en j*vla idiot

3. Amerikanare måste lära sig att strapen inte är dålig utan att det är de som inte använder kontrollen som man ska...

Anyway...

1. Var den riktad mot mej? Jag är ingen idiot, jag tänkte bara att i bowling ska man inte svinga åt sidan så jag stog vid sidan av honom..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...