Yoan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Själva kontrollen är ju inte farlig i sej men risken höjs betydligt om man får för sej att kasta ut den genom ett fönster eller gå runt och slå sönder krukor. (och när min bror ska "skruva" på bowling, det är ju bara att vrida armen lite, jag stog brevid honom och han slår mej i magen med remoten och säger att han råkade och bara skull skruva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 1. folk måste lära sig att inte stå nära när nån annan svingar och har sig, du ställer ig väl exempelvis inte framför någon på en Tennis bana? -__- 2. Den som svingar måste lära sig att inte svinga den som en j*vla idiot 3. Amerikanare måste lära sig att strapen inte är dålig utan att det är de som inte använder kontrollen som man ska... Anyway... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Om man använder den rätt så ska den ju inte gå av men det finns ju tyvärr vissa idioter som inte fattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 1. folk måste lära sig att inte stå nära när nån annan svingar och har sig, du ställer ig väl exempelvis inte framför någon på en Tennis bana? -__- 2. Den som svingar måste lära sig att inte svinga den som en j*vla idiot 3. Amerikanare måste lära sig att strapen inte är dålig utan att det är de som inte använder kontrollen som man ska... Anyway... 1. Var den riktad mot mej? Jag är ingen idiot, jag tänkte bara att i bowling ska man inte svinga åt sidan så jag stog vid sidan av honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Då är ju han ganska korkad som gör så när du står brevid och är medveten om det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 det finns vissa wii som blev felgjord bland dom är tillexempel dom 5 första wiin som kom till sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Det finns alltid konsoller som är defekta vid relase och annars, men det har inte med kontrollen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.