HotShot Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Tänkte att vi på fuska kunde ha en netbattle turnering. För er som inte vet vad netbattle är så är det som pokemon spelens matcher fast online så att man kan möta människor runt om i världen. Netbattle kan ni ladda ner på smogon.com När ni har laddat ner netbattle så skriv här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 skulle du kunna förklara mer om hur det fungerar. ska man koppla in sin gba elr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 November 2006 Rapport Dela Skrivet 20 November 2006 Jag har netbattle, och jag kan gärna vara med i Turneringen. Msn: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag har instalerat det men jag vet inte fur man gör team! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 kan någon svara på min fråga!??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Du går in på team builder. Sen till pokemon 1, pokemon 2 osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Jag frågar engång till, vad är pokebattle?? Måste man ha det för att kunna spela netbattle??? Kostar det ngåonting?? om man måste ha pokebattle vart kan man ladda ner det? ha de gött och svara gärna på mina frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 o.O Man behöver inget pokemon spel till det. Asså ladda ner det på smogon.com så får du se själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 HotShot:Skickar du sidan där man gör team(länka). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 21 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 finns ingen länk :P Man gör det på netbattle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Vilken hemsida gör man det på?Är det fortfarande smogon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 starta spelet, agiyr, i menyn så finns det TEAMBUILDER! fattar du nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg