💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se - Bli Admin

19 svar · startad

Trådstartare #1

Tja.

Jag är en kille på 14 bast, bor i göteborg.

Jag skulle vilja bli admin på era servers.

Är mogen, har varit admin på fler tal servrar, kan alla kommandon, är seriös, och AKTIV.

//

Jonas

Det skulel vara bättre, om du PM:ar Server Ägaren, och talar om saken, istället för att skriva det i forumet.

Välkommen till fuska.se förresten :P

Du kan inte registrera dig och det första du gör fråga om du får bli Admin. Skulle du läst Hjälpen skulle du se att chanserna minskar betydligt om du frågar.

Menar du någon spelserver eller fuska.se?

antagligen fuska.se men om han ska bli admin blir det svårt mod max :P

21 Nov 2006

INGEN kan bli ny admin (tror jag), men om du vill bli moderator så får du först bevisa att du kan vara en genom att var väldigt aktiv på sidan

läs hjälpen innan du frågar länk

Finns det inte en kille vid namn Pijak som är betydligt yngre än Crona men som delar jobb med honom?

Senast ändrad:

admin plattsen är som "kung" & det finns bara en sån platts, med moderator är ungifär som "med hjälpare" & det finns det många plattser av

f*n vad jag skrattade när jag läste det du skrev. Det första du gör är att bli medlem och det andra är att fråga om du får bli ADMIN. Får man fråga vad som har hänt med sidorna som du har varit admin på? Så skulle det vara roligt att veta vad de heter också.

Senast ändrad:

vilka andra servar har du varit admin på då?

Det bästa du kan göra om du vill bli en crew-medlem är att vara aktiv och inte be om att få vara adminstratör eller moderator. Dessutom orde du läsa igenom reglerna så att du inte bryter mot någon av de. ;)

Senast ändrad:

Asså, han vill bli admin på en av CS-serverna.

Ja, förmodligen. Men då är det nog bäst att du hör med Admin väl.

↗ till inlägget

Tja.

Är mogen, har varit admin på fler tal servrar, kan alla kommandon, är seriös, och AKTIV.

//

Jonas

Lol du har gjort 2 elle 3 inlägg och du frågar ifall du får bli amin. HaHaHa :lol: :lol: :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Finns det inte en kille vid namn Pijak som är betydligt yngre än Crona men som delar jobb med honom?

Pijak är admins bror ;)
22 Nov 2006

Han vill bli admin på servers era dumskallar.

↗ till inlägget

Tja.

//

Jonas

Ja och du har inte gjort speciellt många mer inlägg än han och du börjar redan håna folk.... :angry:

jag förstod att det var cs-server,Pulpen

23 Nov 2006
↗ till inlägget

Precis. Dessutom så gillar han inte ens fuska.se. :P
↗ till inlägget

Tja.

//

Jonas

Har det med saken att göra??

Nej, för han undrar om han kan bli admin på era SPELSERVERS.... -.-

BTT : Jonas, jag tror du får vara en aktiv spelare på dessa servers eller ta kontakt med deras ägare om du vill bli admin på dom...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in