123spill Skrivet 27 November 2006 Rapport Skrivet 27 November 2006 Det där är inte fejk f*n. Ledsen för att jag inte trodde dig. ;) Iaf så de där är vad jag kallar grymt :) Citera
Hawaii Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Skrivet 27 November 2006 Det där är inte fejk f*n. Ledsen för att jag inte trodde dig. ;) Iaf så de där är vad jag kallar grymt :) :D Om det är någon som är sugen på att börja så kan ni lära er skit mycket på sweriges pensnurrning sida: www.swespin.se eller på min auktionssida där man kan löpa pennor mm, som jag startade upp bara för en vecka sedan: www.atfreeforum.com/hawaii/ Citera
123spill Skrivet 28 November 2006 Rapport Skrivet 28 November 2006 Ska titta på sidorna :) Hoppas man kan snurra lite pennor snart :P Citera
von kluth Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Någon mer än jag som snurrar penna? Jag såg din film, nu tävlar jag med en kille i min klass om hur bra vi kan bli ^^Jag har svurit att bli lika säker som dig innan jul :blink: Citera
Hawaii Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Någon mer än jag som snurrar penna? heheh, nice! På min sida: www.atfreeforum.com/hawaii/ så kommer jag lägga upp filmer på hur man gör trix mm. Jag kommmer också auktionera ut R.S.V.P pennor som är superbra att snurra med. Edit: det är precis nystartat så det är inte så monga medlemmar än så länge. Redigerat 1 December 2006 av Hawaii Citera
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Det ser otroligt svårt ut... Citera
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 f*n va coolt å kunna sitta så på en lektion ^^ Citera
Hawaii Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Skrivet 1 December 2006 f*n va coolt å kunna sitta så på en lektion ^^ Man får klämm på det effter ett tag, jag har lagt upp filmer på grundtrix på min sida. Det är bara att joina. Citera
Lander Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 Min kompis är bra på det och själv kan jag lite. Citera
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 vad är så kul att snurra på en penna? Citera
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Skrivet 1 December 2006 har du ens tittat på filmerna?:mellow: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.