123spill Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det där är inte fejk f*n. Ledsen för att jag inte trodde dig. ;) Iaf så de där är vad jag kallar grymt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 27 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Det där är inte fejk f*n. Ledsen för att jag inte trodde dig. ;) Iaf så de där är vad jag kallar grymt :) :D Om det är någon som är sugen på att börja så kan ni lära er skit mycket på sweriges pensnurrning sida: www.swespin.se eller på min auktionssida där man kan löpa pennor mm, som jag startade upp bara för en vecka sedan: www.atfreeforum.com/hawaii/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Ska titta på sidorna :) Hoppas man kan snurra lite pennor snart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Någon mer än jag som snurrar penna? Jag såg din film, nu tävlar jag med en kille i min klass om hur bra vi kan bli ^^Jag har svurit att bli lika säker som dig innan jul :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Någon mer än jag som snurrar penna? heheh, nice! På min sida: www.atfreeforum.com/hawaii/ så kommer jag lägga upp filmer på hur man gör trix mm. Jag kommmer också auktionera ut R.S.V.P pennor som är superbra att snurra med. Edit: det är precis nystartat så det är inte så monga medlemmar än så länge. Redigerat 1 December 2006 av Hawaii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Det ser otroligt svårt ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 f*n va coolt å kunna sitta så på en lektion ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 1 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 f*n va coolt å kunna sitta så på en lektion ^^ Man får klämm på det effter ett tag, jag har lagt upp filmer på grundtrix på min sida. Det är bara att joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 kanske gör de ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Min kompis är bra på det och själv kan jag lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 vad är så kul att snurra på en penna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 har du ens tittat på filmerna?:mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.