Gäst Ocelot Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) japp Om du inte blir impad av denna så vet jag f*n hur du tänker: http://media.putfile.com/yieps-one-year Redigerat 2 December 2006 av Hawaii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det var coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Det var coolt :P tänkte väll det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Fyf*n va grymt! :P Hur lång tid tar det eller tog det för dig att lära sig typ grundtrix och sånt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawaii Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Fyf*n va grymt! :P Hur lång tid tar det eller tog det för dig att lära sig typ grundtrix och sånt? :) Om man övar riktigt mycket så kan det gå på 20 dagar, annars tar det kanske 1 månade, sen effter det så blir det lättare at lära sig nya trix. Men om du är sugen på att börja så... www.atfreeforum.com/hawaii/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Men vafan, Hawaii. Du använder ju tummen =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Han använder tummen för att göra vissa trix. Det blir för enformigt att bara snurra. PS. Det är svårare att lära sig om man jobbar med det man ska på lektionerna... DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jag provade att lära mig "Thumb around" igår och nu kan jag en halv "Thum Around". :) När pennan ska snurra ett helt varv är ju näst intill imöjligt. Man behöver mer fart än vad jag gör, och om jag gör mer fart så flyger pennan iväg. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.