Choujia Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 ja det finns ju alltid Necromancer,Deathknight,Paladin och alla dom armors får du i The Necropolis, dom är as enkla att få och du behöver inte vara någon hög lvl. Sen finns det ju Archer som du får av killen i Sandseas, ja och sen finns det ju ninja och pirate armor men du måste betala 3500 g men det är ju inte så mycket pengar ;) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 man kan hita armor tro mej jag är lvl 74 harspelat skit möö men din armor ändras inte om du är dragon amulet kan du ändra :D Haha lol? Man kan bara vara lvl 33 på Dragon Fabel! Så försök inte ljuga nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Om man kör 100 room questen kan man få en armor som kallas chicken cow armor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) Det finns ju Dragon Slayer, Ninja, Pirate, Ranger, Chicken Cow Armor och säkert flera Redigerat 27 September 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 man kan hita armor tro mej jag är lvl 74 harspelat skit möö men din armor ändras inte om du är dragon amulet kan du ändra :D lögnhals!Den högsta lvl som finns är ju 40. jag kom upp i lvl 40 och kunde inte koma upp i level mera. (jag spelar dragon fable varenda dag men aldrig gått upp i lvl på 1 år minst sen jag kom upp i lvl 40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag är lvl 439192515 Xd!! Jag lovar, men genom fusk haha skadar 902386Tror ja på... :rolleyes: * NOT *Men via fusk så, Vad hittade du den :ph34r: ( fusket) Men snälla! Dom uppgraderar hela tiden, så ibland kan man gå upp i 10 sen lix 500, bara Tex ;) Men dom ändrar hela tiden -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Jag har spelat det men kom typ till lvl 5 men man kan inte ju möta andra i online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.